loading...

enteshar

در اين وبسايت سعي ميكنيم كه بهترين مطالب ترجمه شده را ارائه دهيم

بازدید : 415
يکشنبه 18 خرداد 1399 زمان : 13:14

صخره های آلفاستار اگر همین نام آن نشان از غرور و افتخار مکان دارد ، به خوبی کسب می شود.


AlphaStar یکی از افراد مشهور AI AI bot du jour است ، زیرا سایت های فناوری شاهد مسابقه ای هستند که اخیراً از اینترنت پخش شده است.

"AlphaStar" در نمایشی که حول مسابقات مقابل حریف های برتر StarCraft بود ، از جریان مستقیم رونمایی شد. در پایان روز ، AlphaStar اکثر مسابقات را در برابر بازیکنان حرفه ای جهان به دست آورد. ناظران Gamester گفتند ، بیایید با آن روبرو شویم ، AlphaStar حتی از آن مسابقه مسابقه یاد گرفته است ، و ممکن است دفعه بعدی غیر قابل شکست باشد.

Ryan Whitwam در ExtremeTech گفت: "DeepMind دارای هوش مصنوعی است که بهترین بازیکنان جهان StarCraft II را ضرب و شتم می کند ، و حتی نزدیک هم نیست ." و ، بله ، او در مورد AlphaStar صحبت می کرد.

دیوید سیلبر ، مدیرعامل ، پروژه AlphaStar ، DeepMind ، گفت كه این تیم می خواستند پروژه StarCraft را برای مقیاس و سرعت بخشیدن به پیش ببرند. StarCraft چیست؟ همانطور که بلیزارد اظهار داشت ، "بازی های StarCraft به عنوان یک" چالش بزرگ "برای جامعه هوش مصنوعی ظهور کرده اند ، زیرا آنها محیط مناسبی برای محک پیشرفت در برابر مشکلاتی مانند برنامه ریزی ، مقابله با عدم اطمینان و استدلال مکانی هستند."

DeepMind ، بخشی از گروه Alphabet ، بازی ها را جدی می گیرد و StarCraft ، یک رقیب اصلی ، برای تحقیقات AI کاملاً مفید است. همانطور که وبلاگ نویسان DeepMind می گویند ، این جامعه به دنبال "بازیهایی با پیچیدگی در حال افزایش است که عناصر مختلفی از هوش مورد نیاز برای حل مشکلات علمی و دنیای واقعی را ضبط می کند ".


"بازی های StarCraft به عنوان یک" چالش بزرگ "برای جامعه AI ظاهر شده اند زیرا آنها محیط مناسبی برای محک پیشرفت در برابر مشکلاتی مانند برنامه ریزی ، مقابله با عدم اطمینان و استدلال مکانی هستند ."

در StarCraft II ، پخش کننده چند وظیفه ای مجبور است هر دو به صورت خرد و کلان فکر کند. تیم DeepMind گفت ، بازیکنان اقتصاد با تصویر بزرگ و کنترل سطح میکرو را کنترل می کنند ، "آنها را به مرزهای توانایی های استراتژیک و تاکتیکی خود فشار می آورد."



دانشمند جدید مشخصات خاصی ارائه داده است. "در StarCraft II ، بازیکنان باید ارتش را در سراسر زمین کنترل کنند. آنها باید زیرساخت ها را بنا کنند و سود کوتاه مدت را با مزایای بلند مدت به دست آورند . آنها همچنین همیشه نمی توانند نقشه کامل را ببینند ، بنابراین باید بر روی اصناف و شهود عمل کنند. از اقدام محکم. "

بنابراین، چه کسی بود گیمر های حرفه ای انسان را دیدم که ربات آنها را در بهترین تلاش خود را به ضرب و شتم نیست اجازه دهید که اتفاق می افتد؟

اسامی بازیکنان MaNa و TLO است. آنها Grzegorz "MaNa" Komincz از لهستان و Dario "TLO" Wunsch از آلمان هستند. Devin Coldewey در TechCrunch گفت: MaNa و TLO از تیم مایعات رقابتی هستند .

لینک فیلم: https://www.namasha.com/v/sVom78jN
بسیاری از سایتها گزارش از نتایج نبردها و StarCraft II برنده بودند. کریس استوکل واکر در New Scientist گزارش داد که "در دو سری بهترین از پنج سری ، هوش مصنوعی DeepMind دو حرفه ای برتر را 5 بر صفر شکست داد."

DeepMind پنج نسخه از AI ، AlphaStar خود ایجاد کرد و آنها را آموزش داد. آموزش آنها شامل فیلم هایی از بازی های انسانی بود. به گفته وبلاگ نویسان DeepMind ، یک شبکه عصبی عمیق که مستقیماً از داده های بازی خام با یادگیری نظارت شده و تقویت یادگیری آموزش می گیرد. AlphaStar ، اضافه شده Coldewey ، از تماشای بازی انسانها در ابتدا آموخته است ، "اما خیلی زود مهارت های خود را با بازی در برابر جنبه های خود رعایت کرد.

ویکتور تانگرمان برای Futurism در تعطیلات AlphaStar "حزب را تمام کرد" ، و "ماشین ها دست بالا را دارند" تلفظ کرد. داستان اصلی وی این بود که "شركت هوش مصنوعی انقلابی DeepMind با نام AlphaStar ، فقط در بازی StarCraft II تسلط داشت. یك بازی ویدیویی استراتژی علمی تخیلی با ضرب و شتم دو نفر از بهترین بازیکنان جهان پنج بازی به صفر."

سیم به زنگ زنگ پیوست. یک پیروزی دیگر برای رباتها. تام سیمونیت هیچ دلیلی برای رقیق کردن درام درباره "یک جریان سه ساعته در یوتیوب که در آن بیگانگان و روبات ها با مرگ می جنگند" پیدا نکردند .

با توجه به پیروزی چشمگیر در سمت AI ، زمین بازی ممکن است چگونه باشد؟

صخره های آلفاستار اگر همین نام آن نشان از غرور و افتخار مکان دارد ، به خوبی کسب می شود.


AlphaStar یکی از افراد مشهور AI AI bot du jour است ، زیرا سایت های فناوری شاهد مسابقه ای هستند که اخیراً از اینترنت پخش شده است.

"AlphaStar" در نمایشی که حول مسابقات مقابل حریف های برتر StarCraft بود ، از جریان مستقیم رونمایی شد. در پایان روز ، AlphaStar اکثر مسابقات را در برابر بازیکنان حرفه ای جهان به دست آورد. ناظران Gamester گفتند ، بیایید با آن روبرو شویم ، AlphaStar حتی از آن مسابقه مسابقه یاد گرفته است ، و ممکن است دفعه بعدی غیر قابل شکست باشد.

Ryan Whitwam در ExtremeTech گفت: "DeepMind دارای هوش مصنوعی است که بهترین بازیکنان جهان StarCraft II را ضرب و شتم می کند ، و حتی نزدیک هم نیست ." و ، بله ، او در مورد AlphaStar صحبت می کرد.

دیوید سیلبر ، مدیرعامل ، پروژه AlphaStar ، DeepMind ، گفت كه این تیم می خواستند پروژه StarCraft را برای مقیاس و سرعت بخشیدن به پیش ببرند. StarCraft چیست؟ همانطور که بلیزارد اظهار داشت ، "بازی های StarCraft به عنوان یک" چالش بزرگ "برای جامعه هوش مصنوعی ظهور کرده اند ، زیرا آنها محیط مناسبی برای محک پیشرفت در برابر مشکلاتی مانند برنامه ریزی ، مقابله با عدم اطمینان و استدلال مکانی هستند."

DeepMind ، بخشی از گروه Alphabet ، بازی ها را جدی می گیرد و StarCraft ، یک رقیب اصلی ، برای تحقیقات AI کاملاً مفید است. همانطور که وبلاگ نویسان DeepMind می گویند ، این جامعه به دنبال "بازیهایی با پیچیدگی در حال افزایش است که عناصر مختلفی از هوش مورد نیاز برای حل مشکلات علمی و دنیای واقعی را ضبط می کند ".


"بازی های StarCraft به عنوان یک" چالش بزرگ "برای جامعه AI ظاهر شده اند زیرا آنها محیط مناسبی برای محک پیشرفت در برابر مشکلاتی مانند برنامه ریزی ، مقابله با عدم اطمینان و استدلال مکانی هستند ."

در StarCraft II ، پخش کننده چند وظیفه ای مجبور است هر دو به صورت خرد و کلان فکر کند. تیم DeepMind گفت ، بازیکنان اقتصاد با تصویر بزرگ و کنترل سطح میکرو را کنترل می کنند ، "آنها را به مرزهای توانایی های استراتژیک و تاکتیکی خود فشار می آورد."



دانشمند جدید مشخصات خاصی ارائه داده است. "در StarCraft II ، بازیکنان باید ارتش را در سراسر زمین کنترل کنند. آنها باید زیرساخت ها را بنا کنند و سود کوتاه مدت را با مزایای بلند مدت به دست آورند . آنها همچنین همیشه نمی توانند نقشه کامل را ببینند ، بنابراین باید بر روی اصناف و شهود عمل کنند. از اقدام محکم. "

بنابراین، چه کسی بود گیمر های حرفه ای انسان را دیدم که ربات آنها را در بهترین تلاش خود را به ضرب و شتم نیست اجازه دهید که اتفاق می افتد؟

اسامی بازیکنان MaNa و TLO است. آنها Grzegorz "MaNa" Komincz از لهستان و Dario "TLO" Wunsch از آلمان هستند. Devin Coldewey در TechCrunch گفت: MaNa و TLO از تیم مایعات رقابتی هستند .

لینک فیلم: https://www.namasha.com/v/sVom78jN
بسیاری از سایتها گزارش از نتایج نبردها و StarCraft II برنده بودند. کریس استوکل واکر در New Scientist گزارش داد که "در دو سری بهترین از پنج سری ، هوش مصنوعی DeepMind دو حرفه ای برتر را 5 بر صفر شکست داد."

DeepMind پنج نسخه از AI ، AlphaStar خود ایجاد کرد و آنها را آموزش داد. آموزش آنها شامل فیلم هایی از بازی های انسانی بود. به گفته وبلاگ نویسان DeepMind ، یک شبکه عصبی عمیق که مستقیماً از داده های بازی خام با یادگیری نظارت شده و تقویت یادگیری آموزش می گیرد. AlphaStar ، اضافه شده Coldewey ، از تماشای بازی انسانها در ابتدا آموخته است ، "اما خیلی زود مهارت های خود را با بازی در برابر جنبه های خود رعایت کرد.

ویکتور تانگرمان برای Futurism در تعطیلات AlphaStar "حزب را تمام کرد" ، و "ماشین ها دست بالا را دارند" تلفظ کرد. داستان اصلی وی این بود که "شركت هوش مصنوعی انقلابی DeepMind با نام AlphaStar ، فقط در بازی StarCraft II تسلط داشت. یك بازی ویدیویی استراتژی علمی تخیلی با ضرب و شتم دو نفر از بهترین بازیکنان جهان پنج بازی به صفر."

سیم به زنگ زنگ پیوست. یک پیروزی دیگر برای رباتها. تام سیمونیت هیچ دلیلی برای رقیق کردن درام درباره "یک جریان سه ساعته در یوتیوب که در آن بیگانگان و روبات ها با مرگ می جنگند" پیدا نکردند .

با توجه به پیروزی چشمگیر در سمت AI ، زمین بازی ممکن است چگونه باشد؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 9415
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی